Nabízíme: učitelé

Jak rozvíjet kompetenci k učení

Jak se učit efektivně? A jak v tom podpořit žáky a účastníky aktivit?

Podíváme se na procesy učení, které fungují obecně u lidského druhu, a současně i na charakteristiky, které jsou individualizované. Jaké zákonitosti proces učení má? A jak ho můžeme vědomě podporovat ve vzdělávání? Jednodenní akreditované školení pomůže se vzdělávacím procesem ve vzdělávání i aktivitách mimo školu.

Základy koučinku pro pedagogy

Jak provázet mladé lidi vzdělávacím procesem?

Koučink je velmi efektivní a moderní metoda k (sebe)rozvoji člověka. Podporuje cestu ke změně, pomáhá v orientaci v problémových situacích, v hledání vhodných řešení a v dosahování krátkodobých i dlouhodobých cílů, ať už v osobním či profesním životě. Účastníci se na kurzu dozvědí, jak vypadá koučink, jaké nástroje a techniky využívá a procvičí, jak je mohou používat ve své práci.

Neformálním vzděláváním k superlearningu

Jak se učit, abychom toho zvládli co nejvíc?

Co jste se vždy přáli naučit? Cizí jazyk? Programování? A co takhle naučit se, jak se učit? Díky tomu se pak naučíte efektivně kde co. “Jak se učit” se většina z nás ve škole neučila, ale od nás se dozvíte několik tipů, triků jako inspiraci do budoucna v kontextu neformálního vzdělávání.

Jak na kompetence srozumitelně

Slovo kompetence se ve vzdělávání skloňuje ve všech pádech. O co vlastně jde?

Dozvíte se, co to vlastně ty všemocné kompetence jsou, jak s nimi pracovat a proč je důležité jim rozumět.

Řidičák neformálního vzdělávání

Jak efektivně vést neformálně-vzdělávací proces?

Jak řídit vzdělávání svoje, anebo někoho jiného? Způsobů je mnoho. Samotný řidičák za dvě hodiny nezískáte, stihnete se ale seznámit se základními principy, některé z nich si vyzkoušíte a dostanete navigaci, díky které si můžete zadat správný směr.

Umět se ptát: Koučovací otázky pro každý den

Jak vědomě pracovat s otázkami?

„Život jsou otázky, ne odpovědi.“ říká Ray Bradbury. Univerzální recept na spokojený život neexistuje, ale vědět o otázkách víc a umět s nimi cíleně pracovat může pomoci. A to jak v osobním životě, tak ve vzdělávání.

Photovoice: Řekni to fotkou

Hledáte nové metody pro práci s mladými lidmi?

Zjistěte víc o tom, jak Photovoice – původně kvalitativní výzkumnou metodou z 90. let – efektivně využívat v kontextu vaší pedagogické práce s dětmi a mládeží. Svým jednoduchým zadáním umožňuje zapojení téměř kohokoliv. S chytrými telefony, rozvojem využití internetu a chytrých sítí dostala metoda Photovoice zcela nový rozměr. Zapojte inovace do vaší práce, inspirujte se a využívejte možnosti moderní doby.